söndag 3 maj 2009

Händelserik helg

En händelserik helg, vi har firat min 30-årsdag (två veckor för tidigt) ett mycket trevligt kalas blev det!!! Jag fick så mycket fina och bra presenter, mycket mer än jag någonsin trott, tack så otroligt mycket för besök och presenter!!!
Idag eller ja nu är det väl igår eftersom det nu slagit om till söndag, har jag och min älskling varit till Tunapark där jag haandlat så fina saker, två klänningar ett par byxor, en skjorta, ett linne och ett par skor, helt galet mycket med andra ord! Jimmy var fantastisk shoppinghjälp, han letade grejer, hämtade storlekar, bar påsar och var smakråd, helt fantastisk är han min älskling! Sen var vi på svärmors land där båten las i, det målades tak och meckades bil dessutom tog Jimmy och Henrik årets första dopp, brrr va kallt!

Inga kommentarer: