onsdag 6 maj 2009

Hemmadag med kameran i högsta hugg.

Hemma och tar det lugnt idag, ska jobba i natt och så regnar det ju bara ute, så lika bra att hålla sig hemma.
Sydde en ny väska går, titta va sommarfin den är :)

Köksfönstret är nu sockesött med rosa Pelagoner och ny lampa, känner mig riktigt nöjd, de rosa Pelagonerna passar så bra ihop med de nya stolsdynorna!
Fick en underbar födelsedagspresent från min älskade Jimmy lite i förskott igår, nämligen en ring till till mitt favorit halsband, den som det står "Eskil du fattas mig" gör nu den jag redan hade sällskap runt min hals, Tack min fina Jimmy :).

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Hej Anna,

vilken fin present din älskade Jimmy gav dig. Håll i honom!!! Jag ryser när jag läser din blogg. Livet kan vara så fruktansvärt orättvist och jag är ledsen för er skull.

Såg att du vill delta i min utlottning, kanske kan det bli ett fint budskap till Jimmy eller dig. 2 lotter ligger i potten för din del. Lycka till. Varmaste kramar Anna-Lena