fredag 22 maj 2009

Lillprinsen


Saknar vår lilla Eskil extra mycket idag, saknar så det gör ont! Vet inte varför det känns värre än vanligt idag men det gör det, saknar så det gör värker i hela mig. Känns så orättvist att vår lilla gosse inte fick leva, att han inte fick stanna hos oss.
Frågar mig hela tiden vad som gör att alla runt omkring oss får friska LEVANDE barn medan vi fick ett friskt barn men som vi aldrig ens fick känna värmen av eller höra andas, varför skulle han komma så tidigt, varför just vi? Tänker på hur det är möjligt att vi sist blev med barn trots p-piller och att det nu ska ta så jävla tid utan! Jag vet att tre månader inte är någon lång tid men det känns som en jävla EVIGHET! Jag vill vara gravid, helst i vecka 33 som jag skulle ha varit nu med Eskil, men jag skulle nöja mig med vilken vecka som helst, bara jag fick något nytt och satsa på, tänka på och drömma om, ett nytt mirakel, ett nytt datum att sikta mot, en ny krabat i tomrummet som Eskil lämnat efter sig. Min mage känns så tom, Eskil fattas.

"Eskil vår fina ängel
Vi minns dig varje minut
Saknar dig varje sekund
Älskar dig för evigt"


Är så tacksam att jag har Jimmy, storprinsen, mitt finaste!

Kram.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dig min fantastiskt underbara Anna. Just nu är det du som gör mig hel, önskar att du låg här bredvid mig, och höll om mig, Längtar efter dig så det gör ont i hela kroppen, känner mig ledsen och gråter.

Saknar Eskil vår prins och längtar efter dig.

/ Din för evigt för alltid

Molntuss sa...

Anna min fina vän! Jag finns här för dig och kommer alltid att göra! Du finns i mina tankar, jag hoppas att vi får ses i veckan! Pussis från Angelica